- Starten met dobby
- dobby installeren
- Toegang tot dobby
- Gebouwen opstarten en beheren in dobby
- Een account aanmaken
- Platformen
- Meldingen
- Digitaal vergaderen
- Enquêtes
- Huurders beheren
- Documenten
- Technische meldingen
- Communicatie
dobby opstarten per gebouw
Een residentie met een handvol bewoners of een appartementencomplex met tientallen eigenaars? Geen gebouw is hetzelfde, daar kun je als ervaren syndicus van meespreken. dobby helpt je om de bordjes in de lucht te houden en iedere VME te servicen. Lees hier hoe je dobby opstart per gebouw en zo de eerste horde neemt naar meer tijdswinst en gemoedsrust.
Neem mede-eigenaars bij de hand
Wat mag ik van dobby verwachten? Hoe maak ik een account aan en gebruik ik een identificatiecode? De introductie van dobby kan vragen bij mede-eigenaars oproepen. Het doet hen deugd om kennis te maken met hun digitale assistent, wanneer die precies is afgestemd op hun gebouw en hun noden. Volgende drie tips zetten je als syndicus op weg naar een glansrijke kennismaking tussen eigenaars en dobby.
Zorg dat het gebouw netjes ingevuld is
Een gebouw voor jou, is een thuis voor de bewoners. Een warm welkom heten aan mede-eigenaars, is een schot in de roos! Schrijf misschien een eerste nieuwsbericht, publiceer alvast enkele (basis)documenten of maak een kleine enquête aan om input te verzamelen.
Personaliseer je communicatie
dobby maakt het jou gemakkelijk en voorziet een uitnodigende brief en begeleidende e-mail voor mede-eigenaars. Een ideaal vertrekpunt om op verder te werken. Geef er een persoonlijke toets aan en vergroot zo de impact van je communicatie.
Nodig eigenaars uit per brief en via e-mail
Gebouw en communicatie op punt? Dit is het moment om mede-eigenaars uit te nodigen. Dat doe je eenvoudig met een druk op de knop ‘dobby-brief versturen’. Hierna ontvangen mede-eigenaars een heldere brief met daarin hun unieke toegangscode. Klaar om dobby te verkennen!