- Starten met dobby
- dobby installeren
- Toegang tot dobby
- Gebouwen opstarten en beheren in dobby
- Een account aanmaken
- Platformen
- Meldingen
- Digitaal vergaderen
- Enquêtes
- Huurders beheren
- Documenten
- Technische meldingen
- Communicatie
Een melding opvolgen als syndicus
Is het licht in de inkomhal kapot? Functioneren de lift of de inkomdeur niet goed meer? Daarvan maken eigenaars in een handomdraai een melding. Dankzij dobby krijg je een goed zicht op alle ontvangen meldingen. Lees hieronder hoe je een melding kunt opvolgen.
Een melding opvolgen in dobby
Alle meldingen die eigenaars maken, verschijnen in jouw software. Ontdek de binnengelopen berichtjes via ‘Mijn notificaties’ of ‘Recente meldingen’. Als beheerder kun je kiezen hoe je hierop reageert. Je kunt meteen vanuit dobby antwoorden of de melding in je software opvolgen. Het resultaat is precies hetzelfde: jouw mede-eigenaar is tevreden dat hij/zij gehoord wordt en via dezelfde weg een antwoord ontvangt.
Een melding aanvullen met een actie
Jij neemt het heft graag meteen in handen. Dat is nodig, want sommige ontvangen meldingen zijn het startpunt van een concrete actie zoals bellen van een leverancier, aanvragen van een service of adviseren van een oplossing. Koppel aan de melding een actie en vul deze aan met relevante informatie op maat van je mede-eigenaars. Iedereen op de hoogte, check.